In de afgelopen maanden beoordeelden de consumenten de genomineerde folders op acht aspecten: scherpste aanbiedingen, informatievoorziening, overzichtelijkheid, inspiratie, leesformaat, relevantie, verscheidenheid aan producten en aantrekkelijkheid.
Deze prijs komt bij Hubo niet geheel uit de lucht vallen: vier jaar geleden koos de keten een duidelijke marktpositie en gaf het de eigen huisstijl een update. Daarin zie je dat Hubo een lokale speler is die dicht bij haar klanten staat. Met een ondernemer en zijn team die bekend staan in hun marktgebied en daar niet alleen adviseren over de benodigde producten en hun toepassing, maar die ook de klant ontzorgen in de grote én kleine klus. Die breedte vind je ook terug in de communicatie. Zo introduceerde Hubo aan het begin van 2021 het ‘Hubo Vakteam’: een viertal klussers die symbool staan voor de ondernemer en zijn team.
“We zijn super trots op het winnen van de 'Beste Folder Award 2021! Elk jaar kijken we opnieuw hoe we het unieke karakter van Hubo over kunnen brengen in onze folder. Dit doen we in nauw overleg tussen hoofdkantoor en ondernemers. Echt teamwork. We zijn daarom verheugd dat de consument ons heeft beloond met deze prachtige award, wat voor ons een fantastische opsteker is”. Aldus Miriam de Bruin, Marketing Manager bij Hubo (onderdeel van DGN Retail B.V.).
EINDE PERSBERICHT
Terug naar overzicht