Voorwaarden

Wil je weten onder welke voorwaarden je bij Hubo een aankoop kunt doen? Lees dan de onderstaande voorwaarden.

Ruilen aankoop uit de winkel

Bij Hubo kun je artikelen tot en met 14 dagen na aankoop gratis retourneren of ruilen. Retourneren of ruilen is mogelijk voor ongebruikte artikelen in originele verpakking op vertoon van de kassabon.

Algemene verkoopvoorwaarden

Voor aankopen in bij Hubo gelden de Algemene Voorwaarden voor de doe-het-zelfbranche van de VWDHZ. Deze zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond en de Vereniging Eigen Huis in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg van de Sociaal-Economische Raad. Klik hier voor de Algemene Voorwaarden.

 

Actievoorwaarden

De voorwaarden die gelden voor acties en promoties:

  • Kortingen zijn niet van toepassing op actie- en folderartikelen, vast laag artikelen, uurlonen van klus- en montagediensten, cadeaubonnen, verhuurartikelen, blokhutten, diervoeders en –benodigdheden, reeds geplaatste bestellingen, artikelen van Qlima/Zibro (brandstoffen) en Velux dakramen, zonnepanelen, aankopen op rekening.
  • Je mag een kortingsbon maar 1 maal gebruiken. (Indien van toepassing)
  • Koop je meerdere stuks van exact hetzelfde artikel, dan geldt de korting voor al deze producten.

 

Voorwaarden Hubo Klantenkaart

Bij Hubo spaar je eenvoudig voor je eigen spaartegoed. Toon bij iedere aankoop je Klantenkaart en wij zetten automatisch 5% van je aankoopbedrag als tegoed op je pas/kaart. Besteed jij bijvoorbeeld € 20,-? Dan krijg je € 1,- spaartegoed. Bij een volgende aankoop kun je dit tegoed besteden als korting. Ook kun je profiteren van speciale aanbiedingen voor klantenkaarthouders. Vraag in de winkel naar het aanvraagformulier. Met de Klantenkaart begin je direct met sparen en profiteer je van speciale aanbiedingen!

 

Zo werkt de Hubo Klantenkaart:

  • Je spaart 5% van je aankoopbedrag in de vorm van punten. Per besteding van € 0,20 ontvang je 1 punt met een waarde van € 0,01.
  • Spaartegoed is inwisselbaar bij je eerstvolgende aankoop.
  • Bij het ruilen of retourneren van artikelen wordt het spaartegoed verrekend.
  • De Hubo Klantenkaart is strikt persoonlijk, niet overdraagbaar, alleen geldig mits juist geregistreerd en voorzien van een handtekening.
  • De Hubo Klantenkaart is alleen geldig in de Hubo van uitgifte. Alleen bij de winkel van uitgifte kun je sparen en je spaartegoed verzilveren.
  • Spaartegoed wordt niet toegevoegd bij aankoop van lopende aanbiedingen en acties (waaronder folderaanbiedingen), bodemprijsartikelen/Vast laag artikelen, cadeaubonnen en uurlonen.
  • Vast laag artikelen zijn uitgesloten van het verzilveren van spaartegoed.
  • Bij verlies of diefstal van de Klantenkaart graag dit direct melden bij de Hubo van uitgifte zodat de pas geblokkeerd kan worden. Zo blijft het spaartegoed behouden.
  • Hubo behoudt zich het recht voor om, zonder opgaaf van reden, tussentijds de voorwaarden te wijzigen dan wel het spaarsysteem te beëindigen.
  • Hubo kan niet aansprakelijk worden gesteld voor verloren spaartegoeden door technische mankementen of andere vormen van overmacht.
  • De door jou verstrekte gegevens worden opgenomen in onze administratie. Hubo gebruikt jouw e-mailadres om jou een digitale nieuwsbrief met onze acties en aanbiedingen te sturen.
  • Er kunnen geen rechten worden ontleend aan het spaartegoed.