Hubo folder wint "Beste Folder Award 2019"

Hoevelaken, 26-04-2019

Beste Folder Award 2019 - huis, tuin & dier

Op 25 april 2019 werden de winnaars van de “Beste Folder Award 2019” bekendgemaakt, bij evenementenlocatie InnStyle in Maarssen. Hubo pakte met zijn folder de winst in de categorie huis, tuin en dier. Daarmee liet Hubo onder andere Intratuin en Karwei achter zich.

Consumenten beoordeelden de genomineerde folders op acht aspecten: scherpste aanbiedingen, informatief, overzichtelijk, inspirerend, leesformaat, leukste producten, aantrekkelijkheid van de folder en het bevatten van producten die de consument wil kopen.

In kwartaal 3 van 2018 werd de Hubo folder nog flink onder handen genomen. In week 39 van 2018 viel de vernieuwde folder voor het eerst bij de consument op de mat. Er werd toen gekozen voor een handzamer formaat met meer pagina’s. “Hubo heeft een verhaal te vertellen, de folder laat daarom veel meer zien dan slechts artikelen. De consument wordt voorzien van achtergrondinformatie en uitleg bij producten, daarnaast is het een mengeling van inspiratie, scherpe productaanbiedingen én het laat de toegevoegde waarde van lokale Hubo ondernemers zien. Ook bevat de folder verschillende sfeerimpressies gebaseerd op wisselende thema’s.” aldus Miriam de Bruin, Marketing en E-commerce Manager, bij Hubo franchisegever DGN retail B.V.

De Bruin: “We zijn super trots op het winnen van de 'Beste Folder Award 2019'! De waardering van consumenten is de grootste beloning die er is! We zijn met het merk Hubo een andere koers ingeslagen. Dat zie je in alles terug; de winkel, de huisstijl en ook de folder. Deze prijs is een fantastische opsteker."

Beste Folder Award met magazines op achtergrond

_____________________________________________________________

Heb je een vraag of opmerking? Mail naar marketing@dgnretail.nl.