Eerste Hubo Homed

Hoevelaken, 28-04-2019

Op 28 maart 2019 is bij Hubo Zutphen de eerste Homed geopend, het nieuwe shop-in-shop concept binnen de woningtextiel branche.

Homed is beschikbaar voor Hubo ondernemers die hun winkelaanbod compleet willen maken. Met dit concept kunnen ondernemers hun klanten, naast totaaloplossingen voor iedere klus, ook totaaloplossingen voor ieder interieur bieden! Het nieuwe woningtextielconcept sluit perfect aan op de formule van Hubo, zowel op het DNA, het assortiment als de opbouw. Een mooie uitbreiding van het Hubo maatwerkprogramma

Hubo homed meubels

Hoewel Homed naadloos aansluit op de Hubo formule, is woningtextiel natuurlijk een hele andere expertise dan doe-het-zelf. De juiste medewerkers, met de juiste kennis en kunde, zijn daarom essentieel! Voorwaarde voor het openen van een Homed is dan ook een investering in kundig personeel. Dit kunnen nieuwe medewerkers zijn of het opleiden van bestaand personeel.

Homed is opgebouwd uit drie woonstijlen: Puur, Romantisch en Industrieel. De woonstijl Puur behelst natureltinten, zand en taupekleuren en natuurlijke producten. Onder Romantisch wordt onder andere lichte pasteltinten en zachte stoffen verstaan. Staal en grove materialen staan centraal bij de woonstijl Industrieel. Het draait binnen de woonstijlen niet alleen om behang, raamdecoratie, vloeren, verf etc., maar vooral ook om meubeltjes en accessoires.

In mei opent de tweede Homed, bij Hubo Dussen. Zowel Hubo Zutphen als Hubo Dussen zijn pilot winkels en zullen de eerste zes maanden nauwkeurig gevolgd worden. “Hoewel wij het volste vertrouwen hebben in het concept, is het altijd goed om de theorie in de praktijk te testen”, aldus Formulemanager Angela van Dongen. “Door Hubo Zutphen en Hubo Dussen een half jaar te volgen kunnen we bij uitdagingen snel schakelen, zodat Hubo ondernemers de meest optimale versie van het concept wordt aangeboden. Dat er meer shop-in-shops zullen volgen weten we zeker!”

Hubo Homed in de winkel

_____________________________________________________________

Heb je een vraag of opmerking? Mail naar marketing@dgnretail.nl.